Home / WSZYSTKIE ARTYKUŁY / ARCHIWALNE / 13 DZIEŃ DIETY KOPENHASKIEJ I OSTATNI- OBOWIĄZEK I KONIECZNOŚĆ ZAKOŃCZENIA DIETY!

13 DZIEŃ DIETY KOPENHASKIEJ I OSTATNI- OBOWIĄZEK I KONIECZNOŚĆ ZAKOŃCZENIA DIETY!

 

13 DZIEŃ DIETY KOPENHASKIEJ I OSTATNI- OBOWIĄZEK I KONIECZNOŚĆ ZAKOŃCZENIA DIETY!

30 .11.2013  g. 09:01

Ostatni dzień diety, niesamowite, wytrwałam, mimo iż jeszcze dziś cały dzień, to nie ma siły abym tego nie dokończyła jak należy. Wczoraj wieczorem czułam osłabienie, bolało mnie serce, ale to z nerwów i tempa jakie sobie narzuciłam w ciągu dnia, dziś jest ok, czuje się dobrze, w nocy spałam jak dziecko, dlatego wypoczęłam. Konieczność zakończenia diety Kopenhaskiej w 13 dniu jest bardzo ważna! Jak już wspominałam ta dieta dostarcza tylko 760 kalorii a do życia potrzebne jest min 2000. Dlatego tak dłużej ciągnąc nie można. Można oczywiście zacząć inaczej jeść mniej, o stałych porach i w mniejszych ilościach korzystając przynajmniej z jednego posiłku diety ale pozostałe muszą zawierać dużo więcej węglowodanów, jakie to są dobre węglowodany aby nie tyć a być zdrowym pisałam w 7 dniu diety.

2019 r. – Aktualizacja obecnego stanu, zabawne jak czytam tekst pod spodem z 2013 r. też nie miałam czasu, bo atrakcyjny program szkoleń i zabawy w Ośrodku w Mierkach zaobsorbował mnie tak bardzo, że nawet nie miałam czasu opublikować 12 i 13 dnia diety.

 

Dziś nie bardzo mam czas, aby zająć się tym dniem na blogu, bo przygotowuje andrzejki, ale dokończę to i uzupełnię w wolnej chwili na pewno!

 

Chcę podać ile mi ubyło w rozmiarze, wagę to z dziś rana mogę podać bo sprawdzałam jest taka sama więc nie chudnę już ale mój wynik od początku diety to 6 kg, o tyle mniej ważę niż przed 13 dniami. To świetny wynik uważam i wystarczający aby się nie rozchorować.

Napiszę o koszcie łącznym diety, może rozpisze to na poszczególne dni…

 

Co dalej?

Dalej to przede wszystkim nie obżeranie się! Ja wczoraj na andrzejki robiłam dziadkowe ciasto- Delicję połączoną z moim kłikiem, galaretką itp. pycha, dziś nie skorzystam z niego, ale jutro uhonoruję zakończenie diety własnie tym ciastem. Jeśli ktoś będzie ciekawy jakie to ciasto ta DELICJA, proszę śledzić wpisy na minawetp, w zakładce foto-kulinaria będzie.

 

 

Dziś jadłospis taki sam co 6 dzień diety, czyli:

 

1. Śniadanie, godzina 9.30 -10:00.

1) Kubek kawy z łyżeczką cukru.

2. Obiad, godzina 14:00.

1) 150 g Kurczaka gotowanego, to jest jedna nieduża pierś, połówka jej.

 2) 150 g, czyli 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryną.

 

2019 r.-  Jestem mega zadowolona, bo ładnie schudłam i weszłam w sukienkę ulubioną i wyglądam super! :-)

3. Kolacja 18:00 

1) 2 jajka na twardo.

2) Duża potarkowana marchewka polana sokiem z cytryny.

Nie czułam głodu, najadłam się tą kolacją, dieta pomogła mi opanować głód, przyzwyczaiłam się już do tych trzech posiłków i to w zupełności wystarcza.

Nie miałam kiedy opublikować dwóch ostatnich dni, wybaczcie ale mocno zajęta byłam szkoleniami i programem artystycznym w Ośrodku.
Ale——— Wytrwałam 13 dni, zgodnie z jadłospisem i kręciłam kółkiem hula hop wypchanym piaskiem, w każdy dzień.
Oto wyniki: 
Waga 6,5 kg mniej – ale nie mogłam zważyć się rano, bo nie miałam mojej wagi, wiec wieczorem.

Zawsze wieczorem mamy o 1-2 kg więcej. Jutro rano sprawdzę dokładnie.
Czyli powiedzmy o te 1,5 mniej to jak w mor… wychodzi:
Waga 8 kg mniej.
Obwód pasa – 11 cm mniej!!!!!!! Znów działa!!!!
2 cm biceps mniej.
6 cm mniej biodra.
4,5 cm mniej pod piersiami.
2,5 cm mniej udo.
7 cm mniej piersi – ale! 7-4,5 mniej pod piersiami daje 2,5 cm mniej obwód piersi!
Genialnie!
Nadal na diecie mż. I bez tłuszczu i ćwiczenia – hula hop standard na talię oraz siłownia modelowanie z tłuszczyku pozostałego, to modelowanie dla tylka! 😉O taki plan. Fajnie. Są efekty, to trzeba iść za ciosem! Ten rok sportowy niech będzie. Zdrowy, sportowy i bez obżerania! Więcej odczuć, co z jedzeniem, jak dziś jadlam, czy byłam głodna, czy mi się chciało różnych rzeczy opisze w zaległych dwóch artykułach ostatnich dni diety!!! Warto było nauczyć organizm dyscypliny i klasy w jedzeniu! 🙂 Bardzo się cieszę!

A co było kolejnego dnia po diecie?

 

 

Skocz do:  pierwszego dnia Diety Kopenhaskiej w wydaniu Miny Wetp

Skocz do:  2 DZIEŃ DIETY KOPENHASKIEJ – REALNOŚĆ 2/13

Skocz do artykułu:  3 dzień diety Kopenhaskiej w wydaniu Miny Wetp

Skocz do artykułu: 4 DZIEŃ DIETY KOPENHASKIEJ – KOLORY I SMAK WSZYSTKIEGO JEST WYJĄTKOWE! 4/13

Skocz do artykułu: 5 DZIEŃ DIETY KOPENHASKIEJ – 2 KG MNIEJ :-) 5/13

Skocz do artykułu:  MÓJ 6 DZIEŃ DIETY KOPENHASKIEJ – UWAGA! WAŻNE WSKAZÓWKI PRZYDATNE 2 PRZEDMIOTY! 6/13

Skocz do artykułu: 7 DZIEŃ DIETY KOPENHASKIEJ – BEZ KOLACJI – ODCZUCIA, NASTRÓJ, KG 7/13

Skocz do artykułu: 8 DZIEŃ DIETY KOPENHASKIEJ – JESTEM W SZOKU! NIE WIERZĘ!!

Skocz do artykułu: 9 DZIEŃ DIETY KOPENHASKIEJ – REALNOŚĆ – 9/13 ODWIEDZINY W RESTAURACJI FETA

Skocz do artykułu: 10 DZIEŃ DIETY KOPENHASKIEJ – DZIŚ W JADŁOSPISIE ROBAK! I COŚ O PUPIE! :-) 10/13

Skocz do wszystkich wpisów z relacji diety Kopenhaskiej

Leave a Reply

Your email address will not be published.